Shopping på Bergvik med mamma och syster

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan och bara haft 4 lektioner, som tur är! Efter skolan stannade jag och Amilia kvar i cafeterian och snacka lite med lite folk och Amilia köpte lite i cafeterian. Sedan när vi bestämde oss för att gå så gick vi tillbaks in 2 gånger när vi hade gått en bra bit för att jag ville köpa en Wasa-macka och en festis =D Och det roliga är att när vi nästan var framme vid busshållsplatsen ser vi bussen komma och vi missar den så vi fick vänta i drygt 20 minuter på att nästa buss skulle komma! xD
Sen följde Amilia med mej hem och vi åt lite och så, sen tog vi cyklarna och åkte till vår gamla skola och hälsa på våra gamla lärare bara för att jag hade en bok som tillhör skolan som jag var tvungen att lämna tillbaks. Efter det var det bara att sätta sig på bussen in till stan för att möta upp Emelie!
Jag och Emelie handlade lite mat och sedan gick vi hem och slängde i oss det och drog ut till Bergvik med mamma! Fick med mej dessa Adidas skor hem och en stooor godis påse till imorgon då jag, Emelie och Tezza ska vräka i oss godis och titta på film som vi åkte och hyrde förut!

Just nu funderar jag på om jag ska sätta på "I taket lyser stjärnorna" som jag hyrde förut. Fasst jag tror jag väntar med det till senare! Jag ska kolla om det finns nått bra på tv nu, först och främst.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0