Lexie börjar slappna av..


ntligen har Lexie börjat slappna av och även börjat känna sig hemma för nu fräser hon inte åt Altea längre! Igår gillade inte Lexie Altea men idag leker dom som bara den och har jätte kul! Här har vi även bildligt bevis på att dom kommer överens! =D
Nu leker Lexie med mitt smink, haha!

Vid 18.30 gick vi till mormor för att fira henne på födelsedagen, men jag och Emelie gick rätt tidigt för jag skulle få hjälp av henne med kemi-läxan.
Imorgon ska jag till skolan så jag måste lägga mej tidigare idag så det blir nog bara det här inlägget, men jag kanske skriver ett till, jag vet inte riktigt än :)
Om inte, Godnatt! Hörs imorrn efter skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0