Dagen

Tjena! Idag åkte jag ifrån skolan innan kl. 12 p.g.a en förjävlig huvudvärk! Den började redan igår men jag åkte till skolan ändå men fick åka tillbaks hem! Inte ens Ibumetin funka :S Men men..

Väl hemma gjorde jag lite mat. Makaroner och fiskpinnar, ketchup och rhode island-sås :) Fiin kombination!
Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Följde med mamma till bergvik en snabbis för att jag skulle köpa en tröja jag provat. Jätte fin :) Bild kommer senare :) Jag köpte den på MQ för 199:-.

Nu sitter jag och tittar på kändisdjungeln och spelar Farmville på Facebook :) Om ni har facebook skriv gärna i en kommentar vad ni heter på facebook och skicka en vänförfrågan till mej :)

Kram alla!

Kommentarer
Postat av: anillodeoro

SVAR: aow, de gör de värkligen :)

2009-09-29 @ 02:47:10
URL: http://anillodeoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0