Uppdatering




Igår blev det bara ett inlägg. Febern gick från 38 till 40 och jag mådde piss. Mamma får ju inte vara hemma för vård av sjukt barn så hon fick ta semester för hon var tvungen att vara hemma hos mej och vara min slav :P
Emelie var inte hemma så mamma sov i hennes rum som ligger bredvid mitt rum. Jag fick inte så mycket sömn den natten men några timmar blev det (från 00-04.30 ungefär)
Men imorse när jag vakna var febern borta och har inte kommit tillbaks men jag har fortfarande ont i halsen, krupphosta (förstår ni hur jobbigt det är att ha båda samtidigt?!) och såklart den klassiska rinn snuvan.
Dock mår jag inte prima men idag kan jag i allafall gå utan att ramla omkull för jag är så yr. Jag är väldigt glad att jag mår bättre idag för så jag mådde igår hoppas jag att jag aldrig mer behöver må :S

Som ni förstår så har bilden inget med inlägget att göra, men jag tänkte attdet ser lite bättre ut med en bild till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0