Ny kamera!

På fredag ska jag köpa en (efterlängtad :P) Nikon D3000! Längtar väldigt mycket, hihi. Förut har jag lånat Monas och pappas Nikon D60 tror jag dom har. Ska bli gött att ha en egen :)




I eftermiddags åkte jag och mamma till Bergvik och jag kom hem med en jättefin tröja från H&M :)
Ska tvätta håret och sedan lägga mej och läsa i min nya bok eller titta på tv. Mår inte så bra men jag valde att gå till skolan idag i allafall. Jag var hemma Torsdag och Fredag förra veckan och måndag denna vecka så jag ska försöka dricka mycket vatten och ta det lungt. Jag är yr och har ont i huvudet mycket och är väldigt trött. Tror det är för att jag dricker för lite så jag försöker att dricka så mycket jag kan :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0