Vatten









Är det någon mer än jag som älskar att leka med vatten?
 Det är ännu roligare om man har en kamera också :)

Idag är det den fjärde dagen jag är hemma från skolan och hostan har gett sig av och febern försvann i onsdags så nu är det bara snuvan kvar, men mamma har köpt Vicks till mej så den ska bort den med! :)
Jag mådde mycket bättre efter att jag tagit en dusch och en liten promenad förut! :)
Sen ska jag göra något som jag bara gjort kanske 4 ggr på 5 år, nämnligen att bada i våran jaccuzi.
Jag tänker inte på att vi har ett badkar :P Det är inte ofta någon badar i det heller :P Stackars de gubbar som byggde vårat hus som med jämna marginal fick in det stora badkaret i vårt badrum! haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0