Dagens outfit



En suddig outfit bild :)

Jeans: Levis från JC
Linnen x3: H&M
Tröja: WESC från Bulgarien


Då var det måndag igen. Jag var väääldigt trött imorse så jag hann inte ens äta frukost :P Första lektionen var såkallad Information och sedan idrott. Då insåg jag att jag inte var trött imorse utan jag hade feber så jag fick sätta mej på en bänk och titta på när de andra hade idrott :(
Lite senare fick jag reda på att jag inte var ensam med att må dåligt utan nästan alla tjejer i klassen mådde dåligt! Men jag åkte hem och tog tempen och jag hade 38.3 och jag brukar ha ungefär 36.5 :S
Så det blev ner i sängen direkt med en vattenflaska och en ibumetin och sov ända tills mamma ringde vid halv ett.
Jag har piggnat till lite nu men har fortfarande feber. Men om jag fortarande är sjuk imorgon eller på onsdag ska jag nog försöka på tid hos Vårdcentralen så jag inte har nöff sjukan (svininfluensan) med tanke på att syrrans pojkvänn har det :S

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0