Dagens och gårdagens outfit

T-shirt: H&M 149:-
Jeans: H&M 399:-


Ja, såhär går jag klädd idag :)
T-shirten köpte jag igår på H&M och den hade jag igår också när vi var på middag :)
Då såg jag ut såhär:




T-shirt: H&M 149:-
Linne (Under t-shirten): H&M 49,50:- (tror jag, fick den födelsedagspresent så jag är inte säker :P)

Leggings: Vet ej..


Idag har jag för det mesta varit hemma och fixat. Jag och mamma gick till Netto förut och sen har jag möblerat om i mitt rum :) Det blev bra och väldigt stort! Det var väldigt lätt att ta outfitbilden när det var så mycket plats ^^


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Hej! :D

allt bra idag?

2009-11-23 @ 17:31:39
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0