"Vägg upphänge" med muggar


Det svarta som hänger över min säng som ni såg på bilden i förra inlägget är ett "vägg upphänge" som man skruvar fasst i väggen och hänger de så kallade "muggarna" på. I muggarna har jag lagt pennor, saxar och i den ena har jag överförings kablar i =D
Det är faktiskt jätte praktiskt att ha en sån över skrivbordet till exempel och den var billig också! Muggarna kostar 5:-/st och den man hänger muggarna på kostade 19:- eller något sånt. Kommer inte riktigt ihåg. Och dom är köpta på IKEA.
Nu sitter jag i sängen och tittar på "Ensam mamma söker"! Det är ett av många program jag älskar! =D
Nu ska jag ner och äta lite godis!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0