090907

Hej!
jag har precis duschat och försöker nu att lära mej de franska glosorna vi har tills imorgon!
Jag har inte så mycket tid att skriva på så här kommer en snabbis om min dag!:
Först till skolan där vi hade gympa, NO (med Jörgen Jönssons fru som lärare), SO och Svenska. Vi hade även Engelska men vi hade ingen vanlig lektion utan 2 kvinnor från Sydafrika pratade med oss och berättade om hur skolan i Sydafrika är osv.
Vi fick sluta 40 min tidigare bara för att vi skulle få träffa de här 2 kvinnorna för dom skulle åka ifrån vår skola en vis tid. Så vi slutade kl. 15.00 istället för 15.40 =D
Sen hem och in till stan igen för att möta Emelie och handla Wasa-mackor på Hemköp, men det blev det inge av utan mamma kom och hämta oss och vi åkte till bergvik och där fick jag mina Wasa-mackor =D
Jag fick med mej ett vitt diadem, ett svart hårband och 6 par strumpor hem idag! Tack mamma!
Sedan var det hem och göra lite läxaa, äta lite och sedan hoppa i duschen!
Nej nu måste jag sluta! Det blir kanske ett mer "ordentligt" inlägg sen, om jag blir klar med läxa i tid! Annars får jag försöka med att skriva ett vettigare inlägg imorrn!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0