Ny start

Tjoo! 
Jaa ni! Nu har jag börjat bloggat igen, men med en ny blogg! Min förra blogg (wikstroom.webblogg.se) som fyller 2 år i februari har jag nästan "tröttnat" på, om man säger så.

Men nu tar jag nya tag med denna blogg och får se hur det går för den! Jag tror att det kommer gå lite bättre för jag är mycket bättre på att skriva nu, än för ett år sedan.

Lite nya saker om mej och mitt liv är att jag har en egen katt som heter Lexie och hon är runt 15 veckor och hur busig som helst! Mer info om Lexie kommer i framtida inlägg.
Jag har även gjort mej av med marsvinen som jag visade en snabbis i min förra blogg.
Annars var det inte så mycket annat "intressant" att veta. Mer info kommer ju i framtida inlägg.

Nu ska jag bädda med nya tvättade lakan i sängen och sedan gör det höstmysigt i mitt rum..

Ha det gött sålänge! Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen!

PS. Jag har inte hunnit fixa Photoshop till datan än efter att jag rensa igenom hela datan så jag har inte kunnat fixa i ordning bloggen. Men så fort jag får skivorna kan jag börja så håll ut med denna design sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0