Efter regnet..



Är det någon mer än jag som verkligen hatar när det regnar flera dagar i sträck?
När det är mörkt, blött och surt och man bara vill ligga kvar i sängen på morgonen?
Det enda positivt i det, är efter regnet, när solen tittar fram igen och daggen ligger lätt över gräset och växterna.
Som på den här bilden, jag tog för omkring 2år sedan. Det hade regnat hela natten och på morgonen låg det små vattendroppar i varje växt. Jag tog bilden hos pappa i Övre Bondesta, Kil.

Nej, nu ska jag lägga mej och kanske titta lite på tv! God natt, hörs imorrn!


Kommentarer
Postat av: Leia

Jo, fast det är ju att veta hur man ska börja göra andra saker med. Haha: :D

2009-09-03 @ 11:32:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0