090902

Hej!
Det är 3 dagen jag är hemma från skolan och jag är fortfarande sjuk men känner mig mycket bättre idag.
Jag har inte feber längre men jag är fortfarande förkyld. Jag funderar på att gå till skolan på fredag, om jag jag mår bra då förstås.

Snart ska jag börja att göra det lite mer höstmysigt i mitt rum med filtar, kuddar och massa ljus som jag hittade i en låda från förra hösten/vintern. Då kom jag och tänka på hur fort tiden har gått. Om tiden fortsätter att gå så fort hinner man ju dö innan man föds xD Nej då! Jag skämta bara :P Ta det på rätt sätt nu! xD

Tidigare idag har jag bara tagit det lugnt och suttit vid datan, tittat på tv och gossat med katterna.

I
går blev jag medlem på Twitter.com och jag älskar redan den sidan! Även om man inte gör så mycket så är det så roligt och se vad kändisar och så skriver, uppdatera och skriva små inlägg! Om det är någon annan som har Twitter kan ni ju skriva in vad ni heter på Twitter i en kommentar? Själv heter jag http://twitter.com/wikstroom.
Men det är en engelsk sida och de flesta som uppdaterar, är från USA eller något engelsk-talande land så man måste nog kunna läsa och förstå engelska någolunda, och själv skriver jag på engelska också. Fasst ibland skriver jag på svenska.

Senare kommer det nog lite bilder och så, men jag är inte säker. Men jag hoppas att bloggen kommer att bli roligare när jag fått skivorna så jag kan installera Photoshop :)

Hörs senare! Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Leia

Haft en bra dag? =)

2009-09-02 @ 16:33:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Okej, hoppas du blir bättre snart.

Den har varit bra här. =)

Vad gör du nu då?

2009-09-02 @ 20:23:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0