Tokio Hotel Intervju!

 

Tokio Hotel-tvillingarna Tom och Bill Kaulitz firade i tisdags sin gemensamma 20-årsdag. I samband med födelsedagen gav Bill en öppenhjärtig intervju med den tyska tidningen Bild där han avslöjade…
 
… vad han tänker när han ser sig själv i spegeln:
— Jag kollar inte i spegeln på morgonen och tänker: ”Wow, vad snygg du är!” Jag har helt enkelt ett normalt förhållande till mitt utseende och min kropp. Jag är nöjd.

… varför han är så smal:
— För det mesta äter jag massor av skräpmat. Jag lägger bara inte på mig. Jag är ledsen att göra er besvikna, men jag kräks inte för att hålla mig smal.

… hur det står till med ekonomin:
— Vi tjänar bra med pengar, men vi har inte blivit multimiljonärer, som vissa tror. Vi säger inte heller ja till allt vi blir tillfrågade att göra. Jag har sagt nej till 90 procent av de reklamkampanjer vi blir erbjudna att göra, eftersom jag varken gillade märket eller produkten. Jag vill kunna göra de saker som jag verkligen känner för.

… exakt hur lyxigt han lever:
— Jag spenderar mycket pengar på semestrar, det är faktiskt sjukt och överdrivet. Men när jag väl är ledig vill jag att det ska vara perfekt.

… vad han har för statussymboler:
— Jag skaffade mig en Rolex-klocka när jag tog studenten, fast klockor egentligen inte intresserar mig. Jag tycker bara att det var kul att äga en Rolex vid 18-års ålder. Ganska dumt faktiskt.

… detaljer om sitt sexliv:
— Jag är singel och sex utan kärlek är inget för mig. Det passar min bror bättre att ödsla sin tid på. En dag kommer han förstå att hans lösaktiga leverne är helt meningslöst.

vad han lägger märke till hos en tjej:
— Jag gillar vackra händer. Jag kollar alltid på händerna först. Och ögonen. Jag bryr mig inte om hårfärg.

… sina tankar om ensamheten:

— När jag är ensam på mitt hotellrum efter en konsert vet jag ibland inte vad jag ska göra. Helt plötsligt är allt tyst.

… vilka han delar säng med:
— Mina fyra hundar sover i min säng. Jag skulle aldrig klara mig utan dem. Ju närmare de är, desto bättre. Jag kan rekommendera att låta dina hundra sova i sängen!

… hur känslosam han är:
— Jag måste erkänna att det finns filmer som får mig att gråta, som ”The Notebook”. Jag antar att massor av människor tänker nu: ”Hah, vi visste att fjollan gråter ögonen ur sig framför tv:n”.

…vad han har för dåliga sidor:
— Jag tror att jag kan vara utmattande. Ibland säger jag väldigt extrema saker. I efterhand kan jag ångra mig.

… sina tankar om att karriären en dag tar slut
— Efter min stämbandsoperation förra året hade jag lust att ge upp. Jag tänkte att jag aldrig ville visa mig framför en kamera igen. Men det finns bara musik för mig. Jag har ingen aning om vad jag skulle göra annars.

… vad han är rädd för:
— Jag är rädd för att något ska hända med människorna som står mig nära. Och jag skulle inte klara av om någonting hände mina hundar.

… vad han har för rutiner:
— Jag är helt klart en nattmänniska. Under produktionsfasen av vårt album stannade jag vanligtvis i studion till klockan sex på morgonen och kom tillbaka först sent på eftermiddagen. Allt jag ser av världen är flygplatser, hotell och arenorna där vi uppträder.

… om han har något alldagligt liv:
— Det är flera år sedan jag handlade själv. Jag kommer inte ens ihåg när jag var i en mataffär senast. Jag har ingen aning om vad ett smörpaket kostar. Jag lever inte på något sätt ett alldagligt liv.

… hur han firar födelsedagen:
— Tom och jag vill fira privat med våra vänner och vår familj. Och vi vill hyra en berg- och dalbana på natten. Vi har inte åkt berg- och dalbana på flera år. Vi älskar sådant.

 

AV STARLOUNGE
FOTO: UNIVERSAL MUSIC

 


Kommentarer
Postat av: Leia

Ser att du tagit samma som mig att skriva om :D



Är du bra på photoshop?

2009-09-02 @ 23:00:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0